Kuchař/ka
Hledáte práci na plný úvazek a dobu neurčitou, kde můžete uplatnit své kuchařské umění a tvůrčí nápady? Milujete gastronomii a sledujete moderní trendy?
Chcete pracovat v příjemném prostředí hotelu na Moravě?
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
Především se podílet na tom, aby naši hosté zažili nezapomenutelný gastronomický zážitek a měli chuť se k nám vracet.
To znamená připravovat moderní gastronomii - Á la carte menu, také konferenční menu, coffee breaky atd.
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
Hlavně jako pozitivního a zodpovědného člověka s opravdovým zájmem o gastronomii.
Dále by bylo dobré mít:
- zájem učit se novým věcem
- pokud nemáte zkušenosti nevadí, vše Vás naučíme
- schopnost týmové práce
Tak co, zaujalo Vás to? Pokud ano, rádi se s Vámi potkáme osobně. Stačí, když pošlete svůj životopis, kontakty níže. My i budoucí kolegové našeho týmu se na Vás už moc těší!
Číšník/servírka
Do naší restaurace přijmeme další osoby do obsluhy na krátký/dlouhý týden, klidně bez praxe.
Hlavně se musíte umět usmívat a mít chuť pracovat. A my se to snažíme dělat stejně.
Zkušenosti a praxe nejsou podmínkou, ale malou výhodou.
Nabízíme:
- slušné jednání
- smlouvu na hlavní pracovní poměr nebo dohodu
- pohodové lidi okolo sebe
Požadujeme:
- milé vystupování
- dochvilnost
- chuť se něco naučit a učit také nás
Vhodné také pro absoloventy, kteří mají zájem se něčemu novému naučit.
Recepční
Rádi bychom vás informovali, že do našeho týmu hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici recepční/recepčního.
Co vás čeká?
- Přivítání a péče o naše návštěvníky: Budete první osobou, se kterou se naši klienti a hosté setkají, a proto je pro nás důležité, aby jejich první dojem byl vždy pozitivní.
- Administrativní podpora: Součástí vašich úkolů bude také zajištění plynulého chodu recepce, správa korespondence, vyřizování telefonních hovorů a koordinace schůzek.
- Organizace: Postaráte se o různé evidence, objednávání kancelářských potřeb a další nezbytné činnosti spojené s chodem recepce.
Co očekáváme?
- Komunikativnost a příjemné vystupování: Schopnost navazovat kontakty a udržovat profesionální a přátelské prostředí.
- Organizační schopnosti: Efektivní plánování času a práce s prioritami.
- Znalost práce na PC: MS Office a schopnost rychle se zorientovat v nových systémech.
- Znalost cizího jazyka výhodou: Angličtina či jiný cizí jazyk bude velkou výhodou.